Vendéglátóipari Főiskola 50

ezek történtek velünk azóta

Hajnal Katalin

2015. június 10. 00:03 - arpi42

Üdvözlet Mindenkinek szeretettel!

A főiskola után Tihanyban kezdtem a Hungarhotelsnél áruforgalmistaként majd  öt év múlva kineveztek aTihany Szálló és Motel komplexum igazgatójává. Ezt a beosztást  három évig, 1973-ig, második fiam születéséig töltöttem be.

1975-től a Balatonfüred Ö. E. kereskedelmi igazgatójaként Pócs Imre helyettese voltam 2 éven keresztül.

12 év "balatonozás" után 1977-ben elköltöztünk Sopronba (szüleim ott éltek) és ismét egy évfolyamtárs, Vránich István helyettese lettem. Gyönyörű évek voltak, szállodanyitások (Palatinus, Lővér), cukrászdák, éttermek indítása műemléki környezetben (Generális, Corvinus, stb.), mely munkálatokban tevékenyen részt vehettem elsősorban a belsőépítészek "Mitarbeiterin"-jeként valamint reklám- és marketing szervezőként.

1990-ben rám esett a bizalom, hogy a Lővér Szállda VI. emeletén megvalósuló Egészség Szépség Központ (Beauty Farm) osztrák-magyar vegyes tulajdonú kft. ügyvezetője lehettem. Ezek is alkotó évek voltak, valami újat sikerült létrehoznunk, a mai fitness-wellness hullámnak az első magyarországi állomását.

Nyugdíjba 55 éves koromban mentem, de utána évekig idegenvezetőként Sopronban és környékén németül és angolul vezettem. De a pályafutást befejezni  egy  nagyszerű alkalom adódott.
Bocsák Ági hívott az újonnan  megnyíló, közeli röjtökmuzsaji Szidónia Kastélyszálló wellness részlegének vezetői posztjára. A 2000. év szilveszterén volt a  nyitás, csodálatos évek, színvonalas és változatos munka volt igazán profi és fiatalos csapattal. A szép évek után úgy döntöttem, hogy 60 évesen  már furcsa lenne egy wellness reklámarca lenni. Így végleg visszavonultam, a szakmától  nem teljesen, hiszen a mai napig  ívnak a Kamarától  idegenvezetők, pincérek, szakácsok, cukrászok vizsgáztatására.

Hálaistennek fiaim és menyeim jóvoltából még szebb feladatot kaptam. Jöttek, az unokák sorra egymás után: Kristóf (12), Matyika (10) és Bence (11), Anna (8).  Igazi nagyszülői teendők (edzések, különórák, főzés, stb.), melyeket a mindennapokban gyakorolhatunk, mert  mindnyájan Sopronban vagy környékén (Fertőbozon) lakunk. Férjem Hajnal János, szintén a szakmában dolgozott (Gellért, Karancs, Annabella, Palatinus, nagycenki Széchenyi Kastélyszálló),  jelenleg is óraadó tanár.

 A "nyavalyák" engem sem kerültek el, 66 éves koromban  abba kellett hagynom a rendszeres sportolást, nagy szerelmemet, a teniszt. Ennek eredményeképpen szépen "kigömbölyödtem", amit majd megláttok. Különben békében, kiegyensúlyozottan  élünk szeretteink körében.

Köszönöm a szervezést, nagyon örülök, hogy találkozhatunk!

Sok szeretettel üdvözöllek Benneteket

Hajnal / Rihay Kati

Szólj hozzá!
Címkék: beszámolók

A bejegyzés trackback címe:

https://foiskola50.blog.hu/api/trackback/id/tr957530750

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása