Vendéglátóipari Főiskola 50

ezek történtek velünk azóta

Dankovics Antal

2015. június 08. 13:57 - arpi42

Kedves Mindenki!  

Nem szeretnék dicsekedni, hisz nem erre szól e pár sor!

Egész életem ebben a szakmában töltöttem és boldog ember vagyok igy is, hogy ez  jó gondolat e , döntsétek el Ti

-vagy beszéljünk még róla.

Vas megyei gyerekként 57-től Technikum, majd a Főiskola és természetesen kétszer itt kezdtem a szakmai utam Szombathelyen.

67-től Budapest Szálló 15 év, majd 2év Balaton és némi fellélegzéssel 5év Bécs. Ezt követően el is küldtek, nem is , ez a rendszer változás:5év maszek  vendéglátás beruházás, befektetés tanácsadás és 95-től vissza egy búcsú 10évre a Flamenkó Szálloba.

Közben sok érdekesség: külföldi utak(magyar hetek) szálloda és étterem fejlesztés(Budapest Szálloda,Vásár Expo Szálló, Bécs Hungária,München Budapest, Európa Szálló Konferencia Központ), majd még befektetési tanácsadás, vagyonértékelés a vendéglátás területén---- igy mondható színesebbnek!!  és 2005 ill 2007 nyugdíj,azt hiszem 65 év elég.

Barátaim! Röviden talán szerencsésnek is mondhatom magam, de biztos, hogy keményen megdolgoztam mindenhol az elért eredményekért.

Ma talán ennyi, ünnepeljünk nagy szeretettel együtt!!!!!

Sok üdvözlet : D Tóni 

Szólj hozzá!
Címkék: beszámolók

A bejegyzés trackback címe:

https://foiskola50.blog.hu/api/trackback/id/tr607526508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása