Vendéglátóipari Főiskola 50

ezek történtek velünk azóta

Ladányi Lidi

2015. június 08. 23:41 - arpi42

Kedves Lányok és Fiúk!

Nagyszerű olvasni  az életrajzi blogokat, erre nem vállalkoznék, de röviden összefoglalom az elmúlt éveket, ha nem is az 50-et, de néhányat.

Azt  talán tudjátok, hogy  a Főiskola elvégzése után  az idegenforgalomba  helyezkedtem el. Először a MALÉV Air Toursnál dolgoztam   alakulásától  4 évet. Majd  Székesfehérvárra költöztünk és az akkor alakult Cooptourist Szövetkezeti Utazási Irodában irodavezető voltam. 1975-ben a SKÁLA  építésekor visszaköltöztünk Budapestre és változatlanul a COOPTOURIST-nál folytattam  irodavezető és rendezvényszervezőként a munkát, Elvégeztem közben az idegenvezetői tanfolyamot  és így lehetőségem volt  sok kiutazó csoportot  kísérni, ami  abban az időben igen nagy kiváltság volt, ma is hálás vagyok a Sorsnak ezért  a lehetőségért  és különösen a Családomnak, akitől messzemenő támogatást kaptam.

Az OTP PENTA TOURS megalakulásakor átmentem  oda dolgozni. Irodavezetőként szintén foglalkoztam  kiutazó csoportok szervezésével.

  1. július 10-én összeházasodtunk  Demján Sanyival, most fogjuk ünnepelni aranylakodalmunkat. Egy lányunk van, 3  unokánk és  dédunokánk, aki 2 hónapos.

A rendszerváltozás után  sokat éltünk Kanadában, Torontóban, a gyerekekkel.

 Nyugdíjas  vagyok néhány  éve. Sokat járok  koncertre, színházba, operába és van egy új szenvedélyem , ami már lassan 10.  éve tart, argentin tangót táncolok.

Sanyiról nem írok külön, mert  Róla sokat lehet hallani és biztosan ismeritek  a pályáját, sikereit, kudarcait. Mindezek ellenére az elmúlt 50  évünk sok boldogságot  és közös élményt adott.

Örömmel megyünk mindketten a találkozóra  és köszönet a Szervezőknek  és Wossala Gyurinak a  helyszint.

Ladányi Lidi és Demján Sanyi

Szólj hozzá!
Címkék: beszámolók

A bejegyzés trackback címe:

https://foiskola50.blog.hu/api/trackback/id/tr897527872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása