Vendéglátóipari Főiskola 50

ezek történtek velünk azóta

Thurzó Vali

2015. június 08. 13:57 - arpi42

Thurzó Vali vagyok és hogy némiképp betudjatok azonosítani az angol csoportba jártam.

Életem nem "kalandregény", így csak röviden foglalom össze.

Gimnáziumi érettségi, cukrász szakma, Felsőfokú Vend. Ip. Isk., később főiskolai kiegészítő. 

Állásaim: cukrász instruktor, előadó, majd a 80-as évek közepétől kerületi Önkormányzatoknál dolgoztam, onnan mentem nyugdíjba.

Két gyermekem van és 6 unokám, így nem unatkozom. Időközben férjemtől elváltam.

Hobbim az olvasás és a természetjárás.

Sok-sok üdvözlettel: Vali

Szólj hozzá!
Címkék: beszámolók

A bejegyzés trackback címe:

https://foiskola50.blog.hu/api/trackback/id/tr267526478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása